Kennismaken met het team van de Fonkeling?
Dit zijn wij
Onze leerkrachten zijn specifiek verantwoordelijk voor hun basisgroep en samen verantwoordelijk voor de hele unit. Het is daarom niet alleen voor onze leerlingen, maar ook voor onze teamleden belangrijk dat ze goed samenwerken, communiceren en betrokken zijn. Daarnaast vinden we het ook binnen ons team belangrijk dat ieder doet waar hij of zij goed in is. Waar we bij de kinderen sturen op talent, doen we dat bij onszelf ook.
Team
-
Clasien Groenland
Directeur
-
Hillig van Genechten
Onderwijsassistent unit 1
-
Inge van de Looij
Peuterwerk en BSO
-
Ilse Broeren
Leraarondersteuner unit 1
-
Ilse van Kerkoerle
Leerkracht unit 3, ICT-coördinator
-
Janneke Mencke
Directeur, Gedragsspecialist
-
Joy Copal
Leerkracht unit 3, Coördinator technologie
-
Lia van de Schoot
Interieurverzorgster
-
Lieke van de Sande
Leerkracht unit 2, Taal-en leesspecialist
-
Lisa van Gestel
Leerkracht unit 1, Cultuurcoördinator
-
Lisanne Dirksen
Leerkracht unit 3, groep 7 (invalpool SKOBOS)
-
Marie Annick Canoy
Leerkracht bovenschoolse Plusklas SKOBOS
-
Marijke Swaans
Leerkracht unit 1
-
Marit Op 't Hoog
Leerkracht unit 2, Coördinator Sociaal Emotioneel Leren (SEL). MR-lid
-
Martien van Gestel
Conciërge
-
Miriam de Koning
Kwaliteitscoördinator, MR-lid
-
Nancy Renders
Leerkracht unit 1, GMR-lid
-
Noortje van Rijen
Leerkracht unit 2, MR-lid, Verkeerscoördinator
-
Rini Bullens
Muziekdocent (groep 4 en 5)
-
Wendy Lunenburg
Peuterwerk
-
Wendy Robben
Trajectbegeleider passend onderwijs SKOBOS
-
Winanda van den Biggelaar
Leerkracht unit 3, Rekenspecialist
Professionalisering
De Fonkeling is een lerende organisatie. Dat betekent dat we nooit iets doen ‘omdat we het altijd zo doen’, maar altijd bezig zijn met gerichte verbetering. Binnen de Fonkeling leren we veel van elkaar, maar we halen ook kennis van buiten naar binnen. Dat doen onze teamleden door aanvullende opleidingen te volgen bij erkende instellingen, deel te nemen aan cursussen en workshops en gebruik te maken van de cursusavonden van SKOBOS. En wanneer teamleden ergens kennis en vaardigheden op gaan doen, zetten zij dat weer uit onder ons hele team. Ook de kennis van ‘buiten’ leren we dus ‘binnen’ weer van elkaar.
‘Bij ons heeft ieder kind, én iedere leerkracht, goed voor ogen waar hij of zij mee bezig is.’