Kennismaken met het team van de Fonkeling?

Dit zijn wij

Onze leerkrachten zijn specifiek verantwoordelijk voor hun basisgroep en samen verantwoordelijk voor de hele unit. Het is daarom niet alleen voor onze leerlingen, maar ook voor onze teamleden belangrijk dat ze goed samenwerken, communiceren en betrokken zijn. Daarnaast vinden we het ook binnen ons team belangrijk dat ieder doet waar hij of zij goed in is. Waar we bij de kinderen sturen op talent, doen we dat bij onszelf ook.

Team 2018-2019

  • Bianca van Gool

    Onderwijsassistent unit 1 / peuterwerk / BSO

  • Clasien Groenland

    Leerkracht en unitleider unit 1; coördinator thema’s en vaardigheden 21e eeuw

  • Denyze van den Akker

    Onderwijsassistent bovenschoolse NT2-klas TaalBOS

  • Gemma Robben

    Administratief medewerkster

  • Ilse van Kerkoerle

    Leerkracht en unitleider unit 3, groep 8; ICT-coördinator

  • Janneke Mencke

    Gedragsspecialist

  • Joy Copal

    Leerkracht unit 2, groep 6

  • Lisa van Gestel

    Leerkracht unit 3, groep 7

  • Lieke van de Sande

    Leerkracht en unitleider unit 2, groep 5; taalcoördinator

  • Lia van de Schoot

    Interieurverzorgster

  • MarieAnnick Canoy Marie Annick Canoy

    Leerkracht bovenschoolse Plusklas SKOBOS

  • Marijke Swaans

    Leerkracht unit 1; MR-lid

  • Miriam de Koning

    Intern Begeleider, MR-lid

  • Moniek Simons

    Leerkracht bovenschoolse NT2-klas TaalBOS

  • Nancy Renders

    Leerkracht unit 1

  • Noortje van Rijen

    Leerkracht unit 2, groep 4; MR-lid

  • Paul Hoogwegt

    Directeur

  • Rien van der Leest

    Conciërge

  • Wendy Robben

    Trajectbegeleider Passend Onderwijs SKOBOS

  • Winanda van den Biggelaar

    Leerkracht unit 1; rekencoördinator

  • Yvonne Creemers

    Leerkracht unit 2, groep 5; GMR-lid

Professionalisering

De Fonkeling is een lerende organisatie. Dat betekent dat we nooit iets doen ‘omdat we het altijd zo doen’, maar altijd bezig zijn met gerichte verbetering. Op het moment zijn we veel bezig met de 21st Century Skills. Wat vinden wij dat leerlingen moeten kunnen? En vinden we dat ze dat allemaal moeten kunnen?

Binnen de Fonkeling leren we veel van elkaar, maar we halen ook kennis van buiten naar binnen. Dat doen onze teamleden door aanvullende opleidingen te volgen bij erkende instellingen, deel te nemen aan cursussen en workshops en gebruik te maken van de cursusavonden van SKOBOS. En wanneer teamleden ergens kennis en vaardigheden op gaan doen, zetten zij dat weer uit onder ons hele team. Ook de kennis van ‘buiten’ leren we dus ‘binnen’ weer van elkaar.

‘Bij ons heeft iedere leerling, én iedere leerkracht, goed voor ogen waar hij of zij mee bezig is.’